Executive rekryterar nyckelpersoner till företag över hela världen och vi stärker på så sätt våra kunders konkurrenskraft. Våra konsulter har lång arbetslivserfarenhet, vilket innebär stor förståelse för verksamheter och deras behov av kompetens.

Vi skiljer oss från övriga rekryteringsföretag genom unika processer, moderna verktyg och väl anpassade modeller. Vi har ett utbud av tjänster till hjälp för våra kunders kompetensförsörjning och våra kunders framgång är vår drivkraft!

Executive är sedan lång tid tillbaka medlem i Agilium Worldwide som rankas bland “Global top 20” inom executive search och har kontor i 38 länder (2016).

Starka entreprenörsdrivna partners med lokal expertis och nätverk ger dig det bästa från två världar.

 

 

Är du vår nya assistent?

Executive söker ny assistent 12h/vecka


(Isåfall när passar det?)
Flexibel arbetstid, lokaler vid slussen och fast månadslön.

Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär både att ansvara för vårt ansikte utåt dvs. hur vi kommunicerar i våra relationer, muntligt och digitalt samt god ordning i vår enkla administration. Några exempel:
- Skapa innehåll och hålla intressanta flöden igång på vår hemsida och företagssida hos LinkedIn.
- Kontakter med våra relationer som bl.a. kan innebära skicka/ta emot dokument, telefonsamtal och ansvara för faktureringen i våra uppdrag.
- Vår röst utåt, många ringer oss direkt men du svarar på vårt företagsnummer med god tillgänglighet. Modern lösning som går att styra till din egna telefon, så fri hantering.
- Vara kreativ och aktiv i hanteringen av vår kontakts databas, viktigt att vi med relevant information agerar i våra relationer.

Vem är du?
Jobbet är fritt och självständigt så egna initiativ är uppskattade initiativ. IT kunskap och road av att sätta sig in i nya uppgifter är viktigt. Meriterande om du har erfarenhet från att verka med sociala medier och viss känsla för att jobba med redigering av hemsidor. Arbetet innebär att du tar stort eget ansvar och kommer med ideér.